Siparişlerin İptal Edilmesi

Kaydedilen bir sipariş iptal edilmek isteniyorsa veya bilgileri yanlış girildiyse ve düzeltilmek isteniyorsa; sipariş penceresi üzerinde, alt kısımdaki "İptal" butonuna tıklanır ya da,



pencere üzerinde fare sağ tuşa tıklanır ve “Sil” seçeneğinden “Siparişi Tümüyle İptal Et” seçeneği seçilir.



Çıkan onay penceresinde "Evet" seçilir. Ardından bilgi penceresinde "Tamam" butonuna tıklanır. Böylece sipariş tümüyle iptal edilmiş olur.
İptal edilen siparişler, sipariş ekranındaki belge tipi hanesinde “İPTAL” ibaresi ile saklanmaktadır.
İptal edilen siparişler, istenen düzeltmeler yapıldıktan sonra tekrar sipariş olarak kaydedilebilir.

Belgede bilgi değişikliği (sipariş üzerindeki her hangi bir alanda, cari veya stok bilgilerinde) yapılmak isteniyorsa;
Değişiklik yapmak istenilen belge önce iptal edilir. İptal edilen belge üzerinde bilgi (cari, stok vb. bilgilerinde) değişikliği yapıldıktan sonra “Durum” hanesindeki “İPTAL” ibaresi “SİPARİŞ” olarak değiştirilir."F5-Kaydet" butonu tıklanarak, üzerinde değişiklik yapılan belge kaydedilir.